9. července 2012

Filmová podoba týdne #4


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus.
Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové a seriálové zpracování knih.

Název seriálu: Lovci duchů
Hrají: Jared Padalecki, Jensen Ackles, Jim Beaver, Jeffrey Morgan, Misha Collins, Genevieve Padalecki, Jake Abel, 
Podle knihy: Supernatural od Keith R.A. DeCandido
O čem seriál je: Sam Winchester, narozdíl od svého staršího bratra Deana, utekl od děsivé rodinné historie. Sam odmítl otcovo fanatické hledání zlé síly, které si vyžádala život jejich matky Mary. Utekl tak daleko, jak to jen bylo možné. Sam odešel z domova hned po střední škole na vysokoškolské koleje. Jeho život zahrnuje i jeho přítelkyni Jessicu aa plány na studium na právnické univerzity. Dean si vybral jinou cestu a pokračuje s otcem Johnem v "rodinném podniku". Když se objeví Dean před Samovými dveřmi se zprávou, že jejich otec zmizel, Sam nemá na vybranou a za stále věrnosti svým plánům, se k Deanovi připojí.
Můj názor: O tom, že jsou Lovci duchů natáčeni podle knížky jsem se dozvěděla teprve nedávno od Kacennky.
Lovce duchů naprosto zbožňuju. Díky tomuto seriálu jsem si oblíbila velkou škálu herců a Jared s Jensenem jsou určitě na špici. Příběh bratrů, kteří byli vychovávání pouze svým otcem, který nad nimi držel pevnou ruku a vychovával je jako lovce. Sam se ale od tohoto života dokázal odpoutat a šel na univerzitu, kde ho bohužel pro něj našel Dean a tak se po dlouhé době spolu vydali hledat svého otce.
U seriálů se vždy musím podívat minimálně na dva díly, protože mě většinou ten první nezaujme tolik jako ten další a tady to bylo trošičku jinak. U prvního dílu mě zaujal už konec a já jsem se tedy těšila i na další díly, které mě rozhodně nezklamali, ale postupně zvyšovali laťku dalším dílům.
Asi nejvíc se mi líbily první čtyři série a moji nejoblíbenější postavou byl Sam, ale to se na začátku páté série změnilo. 
Seriál bych rozhodně doporučila těm, co mají rádi duchařské (seriál jedním začíná) a hororové příběhy.

2 komentáře:

  1. Tak tenhle seriál je asi tím pravým ořechovým pro mě :DD Asi takhle: Jared Padalecki je můj nejoblíbenější herec. Znám ho především z hororů (Pátek 13. , Dům voskových figurín..) a samozřejmě z Gilmorek (kde hrál DEANA a tady v supernatural sama a dean je jeho bratr.. no zkrátka se mi to plete :D) a miluju ho!!
    Opravdu už několik let, Jared je prostě skvělej!! (Mimochodem víš, že se mu teď nedávno narodil syn?).

    No fakt vážně uvažuju, že se na tenhle seriál začnu koukat. Důvody? Hororový námět a samozřejmě Jared!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ti Lovce duchů doporučuji, seriál je to vážně senzační :D Jareda mám taky moc ráda a to že má syna jsem vůbec netušila, ale hned jsem se podívala na google :D a už jsem viděla jeho roztomilý mimčo :D A představ si, že v tomhle seriálu hraje i Jaredova manželka (černovlasá Ruby) :D

      Vymazat