5. července 2012

Měsíční chvástačka - červen 2012



Toto meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, které jsem si za daný měsíc koupila nebo je vyhrála, dostala darem či na zrecenzování.




Tahle chvástačka mi dala docela zabrat, natáčela jsem ji alespoň 15x a to nepřehnáním :D Nikdy bych neřekla, že je to tak těžké dokud jsem to nezkusila :) - pořád opakuju slova, máchám rukuma a když už to konečně mám tak mi do pokoje vletí náš pejsek a chce si hrát :D
Tak doufám, že se vám ty knížky i video budou líbit :)

2 komentáře:

  1. Teda to je naprosto super!! :-)
    Tak za prvé: Moc Ti to sluší :) K tomu všemu umíš skvěle mluvit a moc hezky se posloucháš, takže jsem na 100% spokojená!! Videu se nedá absolutně nic vytknout!
    A teď ke knihám:
    - DIVERGENCE - opravdu úžasná knížka, Čtyřka je skvělá postava!!
    - TAK PADNE NÁŠ SVĚT - tuto knížku bych si chtěla moc přečíst a koupit, tak snad se to někdy povede :)
    - CINDER - na mě asi až moc technická knížka, takže jsem ji zatím nekoupila.
    - INHERITANCE - taky se na knížku těším, je to poslední díl série, který mi k přečtení chybí :)
    - MONSTER HIGH 1,2 - moc gratuluju k výhře!! :)

    A i ten bloček, kalendář a diář je super!!
    Takže jasný palec nahoru a jak jsem už psala - těším se na další!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jsem hrozně ráda, že se ti to video líbí, byla to docela makačka :D ale zase mě to bavilo, takže budu 100% pokračovat :)

      Vymazat