1. července 2012

Posuď knihu podle obalu #3

Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte.
Cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli teprve výjde nebo už vyšla), anotaci a vlastní názor na obálku.


Název:
Drakie
Autor: Sophie Jordanová

Anotace: Jacinda od malička žije s cejchem výjimečnosti a ví, že každý její krok je sledován. Touží ale po svobodě rozhodovat se sama za sebe. Když poruší nejposvátnější zásadu svého druhu, skoro za to zaplatí životem. Zachrání jí krásný cizinec, který byl poslán, aby lovil takové, jako je ona, potomky draků, kteří na sebe dokážou vzít lidskou podobu.
Jacindina rodina je nucena uchýlit se do světa smrtelníků, kterému není lehké se přizpůsobovat. Jediným světlem je pro Jacindu Will, který v ní rozdmýchává její dračí podstatu. Cítí k němu neodolatelnou přitažlivost, ale přitom zná jeho temné tajemství. On a jeho rodina jsou lovci. Za každou cenu by se mu měla vyhýbat. Tak málo stačí, aby se z ní navždy stal člověk!





Můj názor: Obálka mě zaujala ještě dřív než jsem se dozvěděla, že se bude vydávat v ČR. Líbí se mi, že z obálky poznáme o čem přibližně kniha bude. A přiznejme si to nejsou draci prostě úžasní? Já myslím, že ano. A proto se mi ta obálka líbí, i když tam není přímo drak, ale předpokládám, že je to Jacinda. Její oko, které je napůl lidské a napůl dračí je úžasné a k příběhu se to hodí. Jsem moc ráda, že nakladatelství CooBoo ponechalo originální obálku, protože je opravdu krásná. Těším se až u nás tato knížka vyje a naštěstí to bude docela brzy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat