15. července 2012

Posuď knihu podle obalu #4


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte.
Cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli teprve výjde nebo už vyšla), anotaci a vlastní názor na obálku.



Název:
Zář
Autor: Alexandra Adornettová
Anotace: Do poklidného přímořského městečka Tallow Beach nečekaně přijíždějí tajuplní sourozenci Gabriel, Ivy a Bethany Churchovi. Začnou studovat na střední škole a jejich objevení vzbudí mezi místními pořádný rozruch. Odkud se vzali? Kdo jsou jejich rodiče? Proč ve všem vynikají, aniž by vynaložili sebemenší námahu? Pro jejich tajnůskářství a nadpozemskou krásu však existuje vysvětlení: Gabriel, Ivy a Beth jsou andělé, jejichž posláním je zachránit svět, jenž se ocitl na pokraji zkázy. Do jejich životů vstupuje Zlo v podobě bezohledného a krutého spolužáka, který zatouží po Beth. V děsivém dramatu, který následuje, andělé a člověk spojují své síly v zoufalém pokusu překonat dobrem ničivé síly temnoty a zachránit milovanou kamarádku.

Můj názor: Obálka mě zaujala na první pohled. Dvojce na obálce vypadá zamilovaně, i když jim nevidíte do tváře. Dívčiny křídla se mi zdají velmi neobvyklá, ale moc se mi líbí. Obálka je ve žlutých odstínech takže z ní vyzařuje teplo a tomuto pocitu mi napomáhá i slunce, které svítí za dvojicí. Orámování písma do celé kompozice velice pěkně zapadá. Celkově na mě obálka působí uklidňujícím dojem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat