16. září 2012

Blog Tour - Výherci

Celá Blog Tour už je za námi. Doufám, že se vám Blog Tour líbila a že jste se o svých oblíbených autorech dozvěděli něco víc. Teď už mi zbývá jen vyhlásit tři vítěze soutěže, která s tím vším byla spojená. A vítězi jsou:

č.48 - Hanča

č. 101 - Lili.en

č. 227 - Vexa

Gratuluji vítězkám!!! Všem třem vítězkám jsem už poslala mail a na odpověď budou mít dva dny.

A vy co jste nevyhráli, tak nezoufejte, v říjnu se na blogu objeví další soutěž, tentokrát narozeninová! :)

3 komentáře:

  1. Díky, díky, díky :-). Tohle je moje první výhra. Už jsem začínala mít pocit, že jsem snad prokletá :-). Mám opravdu hrozně velkou radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji :) Jsem moc ráda, že jsem ti udělala radost :D A neboj jak vidíš prokletá rozhodně nejsi :D

      Vymazat