21. října 2012

Zaujalo mě...

Tak jsem si na youtube projížděla videa a najela jsem i na knižní trailery a tyto mě velice zaujaly. Jsou originální a na knihu mě opravdu nalákaly.
Co si o nich myslíte vy?


Jako první je tu trailer na knihu, která u nás brzy vyjde Prozření Mary Dyerová. Když jsem se na trailer dívala tak jsem ani nevěděla o čem tato knížka je, ale trailer mě donutil si přečíst anotaci. Na traileru se mi asi nejvíc líbí hudba, která se k němu skvěle hodí.

Je to trailer na knihu I HUNT KILLERS a je naprosto dokonalej!! Není přeplácanej, řekla bych taky že bude k věci a ten hlas se k němu hodí. Knížku bych si po zhlédnutí traileru chtěla moc přečíst - už jsem četla i anotaci a už i vím kolik stojí. Třeba brzy bude tato kniha moje.

Jako další je trailer na knihu Unraweling. O téhle knížce jsem už něco málo slyšela a už tehdy jsem toužila si jí přečíst. Na tomto traileru se mi hlavně líbí to odpočítávání.

2 komentáře:

  1. Ty trailery jsou vážně čím dál tím lepší. :) Nejvíc mě zaujal asi ten na Unraveling, přinutilo mě to zjistit si o knihách více informací. :)

    OdpovědětVymazat