15. listopadu 2012

Bylo nebylo #8

Čtvrteční meme vymyslela Kath. Cílem tohoto meme  je zveřejnit první větu z knihy, kterou čteme.


Název: Stínem políbená
Autor: Rechelle Mead

První věta: Přejížděl mi prsty po zádech, a ačkoli při tom nevyvíjel žádný tlak, celým tělem mi probíhaly záchvěvy.

Na třetí díl Vampýrské Akademie se už moc těším!! Knížku musím přečíst během pátku, protože příští týden mám další zápočty a to už bych se k ní nedostala, tak si z pátku udělám čtecí den :)

9 komentářů:

  1. ja som nečítala ešte ani 1. časť, hanba mi 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho si nic nedělej, já se k této sérii odhodlala teprve nedávno :)

      Vymazat
  2. Tak snad ji přečteš :)) A potom budeš mít zase hoodně učení? chudáčku :(( ale to zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit! :) Příští týden mám asi nejtěžší předmět v celým semestru, takže bych se to měla naučit. To se teprve uvidí :D

      Vymazat