5. ledna 2013

Nejkrásnější obálky za rok 2012

Tento projekt vymyslela !

Dnešek je dnem těch nejkrásnějších obálek, které se v roce 2012 objevily. Já jsem vybrala deset obálek, které mě okouzlily - 5 jich bude českých a 5 ze zahraničí. 

České obálky:


Zahraniční obálky:

10 komentářů:

  1. Zajímavý výběr :) Obálku knihy Shadeland vidím poprvé, ale je fakt nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, ta obálka je jasným příkladem toho, že v jednoduchosti je krása :)

      Vymazat
  2. Tie obalky ku kniham poseidon a born wicked su uzasne. A padli anjeli tiez ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou! A už jsi viděla obálku druhého dílu Of poseidon? To je krása!

      Vymazat
  3. Padlí andělé ♥.. všechny obálky z téhle série jsou úžasné :).. Tygrova stezka - miluju čičiny :)..
    Hodně zajímavá je Of Poseidon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samá pravda :D Na obálky Padlých andělů bych se mohla dívat pořád :D Já zase tygry a Kishanova podoba je úúžasná!

      Vymazat
  4. Já mám ráda všechny obálky.. :D Kdybych měla vybírat nejlepší >> tak by mi to fakt nešlo :D To by byl hodně nekonečný seznam ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybrat jich jen pár je hrozně těžké! Krásných obálek už je hrozně moc! :D

      Vymazat
  5. Skvelé obálky, najmä Padlí andělé - my baby sa nezapreme :D
    Pozývam ťa na môj novovytvorený blog o knihách: http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně nezapřeme, ale přiznejme si to, ta obálka je prostě boží :D

      Vymazat