26. června 2013

Knižní maraton - Update 1.0

Česká variace na zahraniční maraton Read-a-Thon je tu! Knižní maraton pořádá Ettelëa a tady se můžete podívat o co se přesně jedná. 



Za těch 5 dní, co maraton běží jsem toho moc přečíst nestihla. Měla jsem totiž zkoušky, ale tohle úterý jsem psala poslední. Taže se konečně můžu do čtení pořádně opřít.
A teď k tomu, co jsem přečíst zvládla. O víkendu jsem dočetla knihu Oškliví od Scotta Westerfelda. Knížka má zajímavý námět, se kterým se autor dokázal skvěle poprat. U čtení Ošklivích čas hrozně rychle ubíhá, takže jsem se i divila, že jsem ji přečetla relativně rychle. Recenzi už jsem také dokonce napsala, čemuž se dost divím. RECENZE

Právě dočítám druhou knihu a tou je Prozření Mary Dyerové od Michelle Hodkin, u které se docela často přihloupě usmívám (a vůbec nic to nemá společného s Noahem). Momentálně jsem na straně 231 a myslím, že ten zbytek dočtu ještě dnes. Na co jsem hodně zvědavá jsou Mariiny bludy a doufám, že se dozvím co za nimi stojí.

Tak to je z přečtených a rozečtených knížek vše. Já vím, moc toho není, ale něco mi říká, že se brzy polepším.

A jak vy, pokud jste se účastnili maratonu, pokračujete? A pokud jste se maratunu nezúčastnili, co zrovna čtete?

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo přečetl zatím jen jednu knihu :D Jsme na tom docela podobně, taky dočítám druhou...
    Prozření bych si moc ráda přečetla, ale mám toho na seznamu "Chci si přečíst" tolik, že se obávám, že na většinu těch knih se ani nedostane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsi mě uklidnila, že nejsem jediná :D
      Prozření jsem před chvílí dočetla a nebylo to špatné, ale ta část mezi prostředkem a koncem se mi už moc nelíbila :/
      Na tomhle seznamu toho mám také tolik a jen doufám, že se na všechny dostane. Jenže ten neposeda se stále rozrůstá :D

      Vymazat