18. srpna 2013

Návštěva v knihovně

Do knihovny chodím jen přes prázdniny, protože po zbytek roku tam nemám čas chodit. A taky jsem nějak zapomněla na to, že vám tu ukazuji i knížky, které jsme si v knihovně půjčila. Musím to hned napravit! V úterý jsem byla v knihovně s úmyslem, že si půjčím jen tři knížky. Trochu se to zvrtlo a mám jich šest a asi by jich bylo víc kdybych nespěchala na šalinu :D
Takže tady jsou ty krásky:


Paní knihovnice na mě byla hodná a ke knížkám mi přihodila i dvě záložky. Pomalu upouštím od těch lepících, co mám doma a přecházím k obyčejným papírovým. A tady jsou ty záložky co jsem dostala:


Četli jste některé z těch knížek? Máte pro mě nějaké doporučení, co si půjčit příště?

14 komentářů:

  1. Milý Johne je nádherná kniha! Koupila jsem si ji před rokem a půl a stále se ji nemohu nabažit:) Jelikož jsem první četla knihu, a pak až film, musím říci, že film je úplná katastrofa a jsem moc ráda, že jsem se na něj nepodívala ještě před knihou, protože mi ji nemohl ,,znechutit" :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem film viděla a i když si ho moc nepamatuju, tak se mi docela líbil, možná je to tím, že jsem ještě knížku nečetla. Až ji přečtu, tak se na něj znovu podívám a uvidíme jak si bude stát.

      Vymazat
  2. Žádnou z knih, co jsi si půjčila jsem nečetla, ale Milý Johne bych si chtěla koupit, Nicholas Sparks píše moc pěkně. :)
    Já do knihovny chodím často, máme úžasnou paní knihovnici a vždy se s ní skvěle popovídá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Sparkse jsem ještě nic nečetla, ale ze všech stran slýchávám, že je naprosto skvělý. Chtěla bych si od něj ještě přečíst Poslední píseň a Talisman.

      Vymazat
  3. Četla jsem Milý Johne a 1.díl Bratrstva.. Milý Johne byla bezvadná kniha, viděla jsem i film, který mě ale zklamal..
    Milenec z temnot se mi nelíbil, protože mi přišlo, že to nemělo žádný děj.. ale tak další díly jsou prý lepší, takže možná tomu ještě dám šanci.. Koneckonců jsem to taky četla, když jsem byla o 2 roky mladší :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu Milý Johne všichni chválíte, to si ji budu muset přečíst co nejrychleji :) Milence z temnot právě čtu a už jsem skoro na konci. Mě se to zatím docela líbí, i když konec o něco méně než ten zbytek. Každopádně když už mám půjčený čtyři díly, tak je všechny přečtu :D

      Vymazat
  4. Máte v knihovně skvělé kousky! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný knihy, máte super knihovnu, u nás je jen klasika...

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně chci knihu Milý JOhne:))

    OdpovědětVymazat
  7. Záložky jsou moc krásný, vidím tam opičku? :D Cute! Btw Milý Johne od Sparkse jsem četla a film se mi líbil mnohem víc, protože Savannah(?) z knihy se mi zdála hrozně otravná. Možná mu dám šanci ještě jedním dalším kouskem, ale asi na to musí být ta správná nálada, protože podle mě jsou jeho příběhy čistá citová vydíračka a takové knihy dvakrát nevyhledávám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to opička! Taky se mi strašně líbí, při příští návštěvě knihovny si asi vezmu další :D
      Přesně, na některé knihy musíš mít náladu jinak je to čtení učiněná katastrofa. Mě naopak takové knížky nevadí, po některých knížkách ji i uvítám :)

      Vymazat
  8. Milý Johne bych si taky chtěla přečíst :))

    OdpovědětVymazat
  9. Knihu Milý Johne mám teď taky doma půjčenou z knihovny. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Série Bratrstvo černé dýky (Milenec z temnot apod.) je skvělá. Knížky jsou sice dlouhé a někdy by mohly vypadat podobně, ale každá má svůj příběh a každá je něčím originální a skvělá. Další dobrou věcí je, že se příběhy z předchozích dílů stále tak nějak proplétají. Uznávám, že první díl je takový nic moc, ale jakmile se pustíš do dalších dílů, tak tě tahle série naprosto pohltí a budeš jí unešená. Alespoň já jsem teda byla. Četla sem devět se zatím 11 vydaných dílů + průvodce, ve kterém je bombastická novela :)

    OdpovědětVymazat