21. března 2014

Můj jarní TBR list

Týdenní meme, které vytvořila The Broke and the Bookish.

Tento týden máme v podstatě za úkol sestavit si svůj TBR list na jaro. A je jedno jestli jeho obsahem budou nové nebo starší knihy. No, v mém případě asi z větší části budou ty starší knihy. Tak se vrhneme na to:


Polibek pro Annu - Stephanie Perkins
Tuhle knížku mám doma už přes rok. A upřímě nevímů, proč jsem si ji ještě nepřečetla. Četla jsem na ni tolik pozitivních recenzí (a mám dokonce pocit, že ani jednu negativní). 
Jednoduše si toto jaro chci užít svůj "výlet" do Paříže a doufat, že se opravdu vyvede.


Hypnotizér - Lars Kepler
Hypnotizéra jsem si nedávno pořídila domů, protože mi anotace přišla neskutečně zajímavá a taky proto, že začínám mít pokrk některých hlavních hrdinek a chci si od nich dát pauzu. 
Severskou detektivku (krimi) jsem ještě nečetla a jsem na to strašně zvědavá. Navíc ty to dva autory, kteří se skrývají pod pseudonymem Lars Kepler hodně lidí opěvuje stejně jako tuhle knížku. 

Analfabetka, která uměla počítat - Jonas Jonasson
Knížek od autora Jonase Jonassona jsem si všimla teprve nedávno. Jeho stoletého staříka, který vylezl z okna a zmizel (pání, to jsou ale dlouhý a chytlavý názvy) jsem sice ještě nečetla, ale Analfabetka má vyjít teď na jaře, takže jsem se rozhodla, že si od Johnassona něco přečtu a začnu právě Analfabetkou. Snad se mi to bude líbit.

Spoutaná magii - Richelle Mead
Další pokračování Vampýrské akademie mám také na seznamu. Potom jak skončil Krvavý slib se Spoutané magii moc dlouho "vyhýbat" nedovedu a rozhodně ani nechci. Jsem strašně zvědavá jak to s Dimitrijem a Rose bude pokračovat. A navíc už mi docela začíná chybět Adrian. Takže hurá do čtení!

Scarlet - Marissa Meyer
Červená karklulka tak trochu jinak. Vlastně ne tak trochu, ale hodně. Babička umí pilotovat raketu a z Vlka je pouliční rváč. Ooo už se toho nemůžu dočkat. Hlavně se teda těším na tu babičku. Každopádně to zatím vypadá, že Měsíční kroniky budou velice povedeně přepracované klasické pohádky.

The Statitical Probability of Love at First Sight - Jennifer E. Smith
Tohle je úplně první knížka, co jsem vyhrala a také první anglická knížka, co jsem měla doma. Strašně si ji chci přečíst. Už jen z toho důvodu, abych zjistila, že anglicky číst zvládnu (jenže to by byla tragédie, protože moje peněženka už to pomalu nezvláda teď). V tomhle případě mi ve čtení držte palce ať tu knížku neodložím.

Netopýr - Jo Nesbo
Případy Harry Hola mě neskutečně zajímají. Slyším o něm kudy chodím a navíc teď v březnu vychází Červenka.
Jenže já chci s Harrym Holem začít úplně od začátku. Alespoň ten jeho první případ si chci přečíst jako první a pak už je to docela jedno. I když já mám ráda, když se jde popořadě.

Zakázaná přitažlivost - Kateřina Petrusová
Třetí pokračování Bavettových, na které už se doslova třepu. Nemůžu se dočkat až tuhle knížku budu mít doma a začnu ji číst. Jak já se těším na toho nepřístupného Henryho! To bude sranda. A jestli se tam zase alespoň na chilku ochomýtnou postavy z předešlých dílů, budu naprosto spokojená.

Okřídlená duše - Amanda Stevensová 
Okřídlená duše je první dílem, podle anotací, zajímavé trilogie. Hlavní hrdinka vidí duchy a dodržuje určitá pravidla. Upřímně já bych duch vidět nechtěla. Jsem strašný strašpitel. Ani na horory se nedívám a když mě někdo donutí, tak jedině přes polštář. Ale to jsem trochu odbočila. 

Nabíječ - Alice Claytenová
Začátkem března jsem si objednávala knížky na internetu a poprosila jsem Cathy jesli by mi doporučila nějakou knížku, u které bych se zasmála.  A Nabíječ byla jedna z jejích voleb. 
Docela se na to těším. Už podle anotace to vypadá, že bych se při čtení téhle knížky mohla nasmát. 



Které knížky máte na jarním TBR listu vy?

2 komentáře:

  1. Zakázaná přitažlivost je vážně skvělá tu ti doporučuju!! :)
    A Nabíječe bych si taky chtěla někdy moc přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Analfabetka vypadá fakt skvěle, zaujala mě asi nejvíc, ale všechny knihy vypadají perfektně! :3

    OdpovědětVymazat