8. dubna 2014

A vítězem se stává...

Tak a je tu konec soutěže o letošní novinku, o Zákázanou přitažlisvost. Tentokrát účestníků soutěže nebylo tolik, což zvyšovalo vaše šance na výhru. Moc všem děkuji  za účast v soutěži. Pečlivě jsem přečetla všechny komentáře a nakonec vybrala 3 nejlepší a rozdala jim čísla (1 až 3) podle toho, kdy byl komentář napsán. A následně rozhodl random.org.

A tady máme vítěže...

...komentář s čísem 3 jehož autorem je Suši!
A tady je její odpověď: Já mám odpověď jasnou! Hned, jak jsem poprvý uviděla Majkýho a jeho dětsky upřímný chování, hned si mě získal a já si ho zamilovala tak, jako jeho Stránečka. Úžasnej pohled na "dospělou nevinnost" namixovanou s bezstarostností a humorem, je jasný, proč jsem tomuhle sexy mafiánovi podlehla. Navíc po jeho "návratu" z něj to dítě pořád ještě čišelo, i když se začal chovat víc jako dospělej a Paige jsem vážně záviděla! Chci taky svýho mafiána! :((

Gratuluji vítězce! Už by měla mít vzkaz na mailu, takže ji jen poprosím, aby mi odpověla do 2 dnů. Pokud neodpoví, vyberu jiného výherce.

Žádné komentáře:

Okomentovat