13. dubna 2014

Měsíční chvástačka - březen 2014

Toto meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, které jsem si za daný měsíc koupila nebo je vyhrála, dostala darem či na zrecenzování.
 
 
V tomto videu se dozvíte, že jsem se zase trochu utrhla ze řetězů (pokud jde o nákup knih). Knížěk mi totiž přibylo stejné množství jako za těch předchozích 5 měsíců. Jo, jsem šílenec. Asi si taky dám zákaz nakupování knih, ale pochybuji, že ho dodržím déle než dva týdny :D
Ve videu máte také malé oznámení, přičemž si myslím, že tahle změna je lepší, než jak je to na blogu doposud.

2 komentáře:

  1. Však počkej, on bude den bez DPH a bude se zase nakupovat jedna radost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sarah: Však už teď mám těch knížek koupených více než v březnu. A to ještě nebyly ty slevy! :D Vážně netuším, jak to moje peněženka přežije :D

    OdpovědětVymazat