8. května 2014

Bout of Books 10 Read-a-thon

Zatím jsem se účastnila pouze českého knižního maratonu a tak jsem si řekla proč nezkusit další. A třeba v něm budu i malinko úspěšnější. Úkolem tohoto maratonu nebo-li Read-a-thonu je přečíst co nejvíc knih. Jednoduché, že?

Toto už je desáte kolo, já se ale účastním poprvé. Read-a-thon bude probíhat od 12.5 - 18.5. 2014.

A tady máte další informace:
The Bout of Books read-a-thon is organized by Amanda @ On a Book Bender and Kelly @ Reading the Paranormal. It is a week long read-a-thon that begins 12:01am Monday, May 12th and runs through Sunday, May 18th in whatever time zone you are in. Bout of Books is low-pressure, and the only reading competition is between you and your usual number of books read in a week. There are challenges, giveaways, and a grand prize, but all of these are completely optional. For all Bout of Books 10 information and updates, be sure to visit the Bout of Books blog. - From the Bout of Books team

Seznam knih, které si plánuji přečíst doplním v příštím článku.

3 komentáře:

  1. Wow :) Pro mě je ale zbytečné se zúčastňovat, protože za týden zkrátka více jak 2 knížky nepřečtu, ať se snažím sebevíc :D Navíc tento týden mám plný zápočtů, takže je to neproveditelné :/ Ale budu ti každopádně držet palce, ať jich přečteš co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sarah: Já obvykle také ne, ale ten týden mám právě docela volný, takže se budu snažit :) Díky a já budu držet palce tobě, aby se ti ty zápočty povedly :)

    OdpovědětVymazat