1. května 2014

Zákaz pořizování knih

Nedávno jsem u Kath na blogu četla článek o tom, že si stanovila pravidla na nákup knih, která se bude snažit neporušovat. A jelikož jsem si uděla seznam svých nepřečtených knih, tak jsem se rozhodla také zapojit. Jen s trochu jinými pravidly.

Rozhodla jsem se toto téma zpracovat ve formě videa, protože je pro mě lepší o tom mluvit.


Jak jste na tom s knihami vy? Přemýšlíte o zapojení nebo už jste se zapojili?

8 komentářů:

  1. Přeju ti,aby se ti to povedlo :) Já s nakupováním nemám problém :) Mám to tak jako ty před tím než sis udělala blog :) Pěkné video :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marketa M: Taky si to přeju, alespoň zjistím jak mám silnou vůli :D To jsi na tom dobře a moc děkuji za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si od června dám limit, že pokud nepřečtu alespoň 5 knih z mojí knihovničky, tak si novou nepořídím. Teda doufám, že mi to vydrží alespoň 3 měsíce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Unicorns love books: To je dobré pravidlo :) s ním se ti počet nepřečtených knížek určitě sníží! :) a budu ti držet palce!

    OdpovědětVymazat
  5. Já se docela držím, tenhle měsíc jsem koupila jen jednu (a zbytek postahovala). :D Nicméně obávám se, že to moc dlouho nevydržím. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Trinity Estridge: Tak to jsi dobrá! Já to právě tenhle měsíc trochu přehnala, že jsem si nějaké ty pravidla prostě dát musela :D To vydržíš! Budu držet palce :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný pejsek a taky jsem se už zapojila, tak snad se nám to podaří :-D
    http://sheisbookaholic.blogspot.cz/2014/04/zakaz-porizovani-knih.html

    OdpovědětVymazat
  8. Terra: Že jo! Je to prostě fešák :D Hned se na to podívám :)

    OdpovědětVymazat