9. června 2014

Recenze - Nabíječ

Název: Nabíječ
Autorka: Alice Clayton
Knižní série: Cocktail
Díl: 1
Počet stran: 280
Překlad: Jana Montorio Doležalová
Nakladatelství: Mladá Fronta
Datum vydání: únor 2014
Anotace: První noc ve fantastickém novém bytě v San Francisku a Caroline začíná tušit, že za chvíli bude znát - ehm - milostný život svého tajemného souseda lépe než vlastní...boty. Díky stěnám tenkým jako papír a Nabíječovým atletickým výkonům slyší nejen každý náraz jeho postele o společnou zeď ložnice, ale i bouřlivé ohlasy celého zástupu žen, které si do ní vodí. A zatímco je Caroline v tomto směru momentálně "na suchu", uvědomí si, že jí ve spánku brání nejen bušení do zdi, ale i její divoké představy.
Když jedna ohlušující noc střídá druhou, netrvá dlouho a Caroline rupnou nervy. Oděná jen do své sexuální flustrace a růžové noční košilky se "proklínanému" Nabíječi konečně postaví tváří v tvář. Není divu, že jejich noční potyčka v nastlém napětí zažehne jiskru...

----------------------------------------------------------

Caroline je interiérová designérka a právě se přestěhovala do svého nového a úžasného bytu. Má to jediný háček a to ten, že hned za stěnou v její ložnici, má ložnici Simon. A Simonovi eskapády, začnou Caroline budit jednu noc za druhou a ona si velmi rychle uvědomí, že pokud to takhle bude pokračovat, tak se vůbec nevyspí. A proto Simonovi začne bušit na dveře uprostřed noci, zatím co on buší do její stěnu.

Měla jsem chuť si přečíst knížku, která mě pobaví a byl mi doporučen Nabíječ. Také mi bylo řečeno, že se u toho potrhám smíchy. To byla dostatečná motivace na to, abych si knížku okamžitě objednala na internetu a netrpělivě čekala až mi přijde domů. A jakmile dorazila, tak jsem ji otevřela a začala číst.
Hned ze začátku musím říct, že jsem se při čtení opravdu bavila. Hned první čtyři věty mě donutily vyprsknout smíchy. Vážně! Humor téhle knížce tedy upřít rozhodně nemůžu. Navíc byl Nabíječ oceněn na goodreads jako druhá nejvtipnější kniha roku 2013! Opravdu si myslím, že svému "titulu" dělá jen dobré jméno. Co mě naprosto dostalo byly přezdívky, které Caroline vymyslela Simonovým (Nabíječovým) partnerkám. Prostě trefa!  

Další plus na téhle knížce? Nesmím přece zapomenout na Simona. Je to charismatický, sebevědomí a hlavně sexy chlap. Mezi ním a Caroline to od začátku neskutečně jiskřilo. Jejich provokování, hádání a sarkastické připomínky byly na téhle knížce bezpochyby to nejvtipnější!

A právě díky vtipu jsem si až do poloviny knížky myslela, že dám Nabíječi pět hvězdiček, jenže potom začala být Caroline trochu (víc) hysterická a všechno šlo do kytek. To její chování mě od čtení vyloženě odrazovalo a přes další pár kapitol jsem se do čtení musela opravdu nutit. Naštěstí se to o trochu spravilo, ale i tak jsem si to čtení neužívala jako dřív a to mě neskutečně mrzí.
Také mi jednu dobu připadalo, že slovo orgasmus je snad sprosté slovo! Caroline orgasmu neřekne jinak než "Očko".  A když jsem si poprvé přečetla anotaci, tak jsem si navíc opravdu myslela, že tím očkem myslí úplně něco jiného. Když mi to došlo, tak jsme si připadala neskutečně zabedněně! 

Přesto bych knížku doporučila všem čtenářům, kteří potřebují spravit náladu a samozřejmě všem těm, kteří se chtějí pobavit. Téhle knížce se to určitě povede. 
 
A tady máte ještě jeden obrázek, který knížku krásně vystihuje :D

9 komentářů:

  1. Doteď jsem váhala, jestli si mám Nabíječe přečíst. Každopádně, po téhle recenze si ho na 100 % přečtu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No neee :D Původně mě to vůbec nelákalo, ale jestli je to vážně tak vtipné...asi bych něco zvednutí nálady ocenila! :) Díky za (víceméně) pozitivní recenzi, asi si knížku přečtu :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Melinda: Už jenom kvůli tomu vtipu si to přečti a když už nic tak tě to na sto procent pobaví :D

    OdpovědětVymazat
  4. MooX: Ani nevíš jak jsem ráda, že jsem tě "zlomila" :D Určitě se pobavíš!

    OdpovědětVymazat
  5. Vtipnou knihu bych nejspíš potřebovala jak sůl :D, takže si ji asi přečtu brzo :). Moc pěkná recenze :).

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná recenze. :) Tuhle knihu už strašně dlouho mámím od kamarádky, aby mi ji půjčila už konečně. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na knížku jsem neuvěřitelně zvědavá. Doufám, že mě nezklame. Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kleria Amanda: Děkuju :) Tahle ti zaručeně zvedna náladu, takže hopem na ni! :D

    Kacennnka: Děkuji :) Tak snad ji brzy vymámíš! Teď v létě by se četla jedna báseň :)

    Lucinda: Děkuju za pochvalu :) Taky jsem byla, ale dokud mi nebyla doporučena ani jsem o ní neuvažovala. Zklamání to ale nebylo, tak to snad budeš mít podobně :)

    OdpovědětVymazat
  9. S tvojou recenziou naprosto súhlasím :) Túto knihu mám vážne dosť rada :)

    OdpovědětVymazat