13. června 2014

Slavíme 2. narozeniny!

Dnešním dnem jsou to přesně 2 roky, co jsem si založila blog. Když jsem si blog zakládala tak mě ani ve snu nenapadlo, že mi blogování vydrží tak dlouho! Vlastně nikdy mi žádný koníček, takhle dlouho nevydržel a já doufám, že mi vydrží minimálně ještě další rok. Blogování o knihách mě prostě baví a já se to nechci vzdát.

Díky blogu jsem poznala nové knihy, akce a hlavně jsem poznala spousty nových lidiček, které baví to co mě, knihy. Vlastně díky jednomu takovému srazu, který se konal v Brně, jsem si založila tento blog. Všechny vás mám strašně ráda!

Za ty dva roky na blogu přibylo krásných 286 článků a u nich je 1171 úžasných komentářů. Od minulého roku mi také přibylo pravidelných čtenářů, momentálně jich je 235 a na facebooku 192. Jsou to všechno krásná čísla.

Moc vám všem děkuji za to, že tento blog navštěvujete, píšete kometáře a také za to, že se na něj rádi (snad) vracíte. Znamená to pro mě strašně moc! Doufám, že i nadále se sem budete rádi vracet a já se budu snažit psát více zajímavých článků. 

Všechno nejlepší Bookshelf Stories!

 

22 komentářů:

  1. Gratuluji k blogovým narozeninam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší Kouzelné klubovně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to moc gratuluju, snad ti to vydrží co nejdéle :).

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, snad blog bude pokračovat, ještě pár let:)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke krásnému výročí. ;) A přeji blogu spoustu dalších let ... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší! (^-^)//

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji a přeji hodně síly do dalšího blogování:)

    OdpovědětVymazat
  8. Všem vám moc děkuji za gratulace a hlavně tedy za čtení tohoto blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. moc gratuluju ke druhému výročí :-) je to skvělé a moc přeju zdar, nápady a spoustu knižních dobrodružství do dalších roků ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší k narozeninám! :) A přeji vám, ať vám to s blogem klape až do skonání světa ;) :)

    OdpovědětVymazat
  12. I já se přidávám s gratulací a přeji mnoho úspěchů s blogem! Všechno nejlepší!! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti gratuluji k výročí a přeji další úspěchy! Jsem ráda, že jsem Tě poznala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Přidávám se ke gratulantům, ať ti to píše dál a máš ještě mnohem víc čtenářů. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jednou všem děkuji za krásné komentáře, moc si jich vážím! :)

    OdpovědětVymazat