28. prosince 2014

Měsíční chvástačka - listopad 2014

Toto meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, které jsem si za daný měsíc koupila nebo je vyhrála, dostala darem či na zrecenzování.

Listopad byl plodný měsíc, přibylo mi za něj 7 knížek.  Měla bych se zase trochu krotit, no už teď vím, že se mi to v prosinci nepovedlo...smůla.
A protože mi pár z vás napsalo, jesli bych k chvástačkám nemohla přidat i fotky, tak jsem tentokrá i fotila a asi už u toho zůstanu. Přeci jen, takhle se na to může podívat i někdo, kdo nerad sleduje videa :) Jen ty mé fotky omluvte, vážně se snažím, ale takhle to dopadá :D


A tady už máme ty fotky:


Cizinka - Diana Gabaldon
Vážka v jantaru - Diana Gabaldon
Mořeplavec - Diana Gabaldon


Volání kukačky - Robert Galbraith
Achilleova píseň - Madeline Millerová


Selekce - Kiera Cassová
Přechod - Justin Cronin


Čím jste si udělali radost vy?

14 komentářů:

  1. fíha, ale poriadne bichle :D Kukučka sa mi veľmi páčila a Priechod by som si rád prečítal , niekedy budem musieť zájsť do knižnice :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Přechod jsem okukovala včera před srazem v levných knihách. Asi si pro něj pak zajdu, až zas dorazím do Brna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LK jednou budou moje zhouba. Díky těm cenám to tam přeci nemůžeme nechat :D

      Vymazat
  3. týjo, kolik to má dohromady stránek? docela bichle :-D:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ty 3 knížky nahoře, že jo? Ty mají dohromady 2 528 stran. No, rozhodně to není málo :D A to jsou jen první tři díly :D

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky. Já si snad tu Cizinku budu muset taky koupit :D ten příběh se mi velmi líbí ale jsou to velký bichle, který nevím kam bych dala :-( A Selekce to je moje srdcovka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Bichle to teda jsou, to máš pravdu, ale jestli se to bude líbit, tak to stojí za to :) Ale taky mám problém s místem :D

      Vymazat
    2. Tak Cizinku mám objednanou :D už se jí nemůžu dočkat. Začala jsem sledovat seriál a zamilovala si ho :-)

      Vymazat
  5. Cizinka je úžasná série, určitě se ti bude líbit. Já už čtu Bubny podzimu. :)

    OdpovědětVymazat