18. června 2012

Filmová podoba týdne #1

Jedná se o meme, které pořádá Niklaus.
Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové a seriálové zpracování knih.



Název filmu: Cesta do středu země
Režisér filmu: Eric Brevig
Hrají: Brendan Fraser, Josh Hutcherson, Anita Briem, Kaniehtiio Horn, Jean Michel Paré, Seth Meyers
Podle knihy: Cesta do středu země od Juliuse Vernea
O čem film je: Během vědecké expedice na Islandu se vizionářský vědec Trevor Andrson, jeho synovec Sean a půvabná půrovdkyně Hannah ocitnou v jeskyni, jejíž jediný východ vede stále hlouběji pod  zemský povrch. Cestou do středu Země se setkávají s dosud nepoznaným světem plným fantastických tvoů, ale když začne hrozit nebezpečí vulkanické erupce, trojice musí najít cestu zpátky dřív, než bude pozdě.  





Můj názor: 
Jako první příspěvek do tohoto meme jsem si vybrala film Cesta do středu země. Předlohou pro film je stejnojmenná kniha od Julese Verna. 
Tento film jsem viděla už před nějakou dobou a hrozně se mi líbil. Cesta do středu Země mě zaujala hlavně trailerem a hereckým obsazením - miluju Brendana a Joshe. 
Celý film je pěkně udělaný a myslím, že je zpracovaný dokonce i ve 3D - určitě to musí vypadat dobře, protože jsou tu scény jako dělané pro toto zpracování (ještě aby ne). Ve filmu rozhodně nechybí dobrodružství, vtipné hlášky ani výborné herecké výkony. A přestože na csfd není hodnocen moc dobře (má 57%) já bych ho hodnotila lépe.
Viděli jste Cestu do středu země? Co si o ní myslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat