29. července 2012

Knihy, které mi dobře půjdou k barvě plavek

Letní projekt Syki a VeEee.
Léto v plném proudu a pokud počasí dá,  taký pěkný pařák. Člověk se samozřejmě musí nějak osvěžit a kam jinam jít, než k bazénu? Jenže k tomu potřebujete nejen kvalitní a dosti přitažlivé plavky, ale také adekvátní knihu, která by vám k vašemu plaveckému úboru také řádně ladila. Sestavte seznam 5 knih, které jsou tím nejlepším čtivem k bazénu a také vaší image a napište, proč jste si vybrali právě je.

Tyto obálky jsem si vybrala proto, že moje plavky jsou růžovo černé. A můžu vám říct, že najít obálky v růžové barvě nebylo zrovna lehké (našla jsem jich jen pár). První z knížek je třetí pokračování série Shadow Falls, druhá vypadá velmi zajímavě, o další jsem ani neslyšela, čtvrtou jsem četla a poslední mám doma. Tak to byla rychlá rekapitulace knížek, které vidíte na obrázcích :D
Myslím si, že jsem vybrala dobře. K mým plavkám ladí a k bazénu se taky hodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat