24. července 2012

Recenze - Čarodějnice z Hex Hall

Název: Čarodějnice z Hex Hall
Autorka: Rachel Hawkinsová
Knižní série: Hex Hall
Díl: 1
Počet stran: 240
Nakladatelství: Knižní klub
Datum vydání: listopad 2011
Překlad: Tereza Kolesnikovová
Anotace: Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall...

Sophiino kouzlo lásky se vymklo kontrole a způsobilo velké škody. A tak se rada rozhodla poslat Sophii do Hex Hall neboli elitního nápravného zařízení pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Hned první den se Sophií setkává s vlkodlakem, krasavcem školy a za spolubydlící dostane jedinou upírku na škole, Jennu. Prostě obyčejný první den.
A aby toho nebylo málo, někdo nebo něco začalo ve škole napadat temné čarodějnice a všichni si myslí, že je zatím Jenna. Proč? Protože dívky, které jsou napadeny, přišly o hodně krve a na krku mají upíří značku. Ale co když je to úplně jinak?
Mezi tím vším zmatkem se Sophie v Hecete Hall dozvídá řadu informací o kterých neměla ani potuchy. Například, že po čarodějnicích jde společenství, které si říká L'Occhio di Dio neboli Oko Boží. Také se dozvídá pravdu o svém otci a celé své rodině a toto tajemství Sophií otřese.

Postavy
Já jsem si vesměs oblíbila všechny postavy, některé více a některé méně. Hlavní hrdinka Sophií mi byla sympatická už od začátku. Líbilo se mi, že si nevidí do pusy a tak jsem měla o zábavu postaráno.
Pak je tu taky Archer, krasavec, kterého Sophií ze začátku nemohla vystát a jak už to bývá tak se to později změnilo. Těšila jsem se na chvíle, kdy byl se Sophií o samotě. Docela mě překvapil :)
V neposlední řadě jsem si oblíbila Jennu, upírku a spolubydlící Sophií a ještě tu je Cal. Tyto dvě postavy, ale neměli zase tolik prostoru. To se snad v dalším díle alespoň trošičku změní.
                                           Sečteno a podtrženo
Tahle knížka mě mile překvapila. Opravdu jsem se u ní bavila. Po celou dobu má Sophií vtipné a sarkastické poznámky a situace mezi ní Archerem bývají také vtipné. Takže po celou dobu máte o zábavu postaráno :). Knížka je to velmi čtivá a rychle vám ubývá pod rukama, což může být trošku nevýhoda, protože tahle knížka nemá zase tolik stránek a než se nadějete, tak ji máte dočtenou. 
Moc se těším na to až se dostanu k druhému díl, protože tento končil docela otevřeně.

9 komentářů:

  1. Uvažovala jsem, že bych si knížku koupila :)) Na zatím jsem si nekoupila, ale třeba časem jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížku určitě doporučuju, je to oddechová knížečka u které se i zasměješ :)

      Vymazat
  2. Je to vypadá dobře asi si ji koupím nebo pokud se dá pujcim:?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si jí půjčila v knihovně, ale teď budu asi chvíli trpět, protože vyšel druhý díl a naší knihovně chvíli trvá než dokoupí novější knížky.

      Vymazat
  3. Tuhle knížku hrozně miluju :D.. Dneska jsem si koupila druhý díl :). A jinak Ostrov kostlivců se mi taky líbil :).. Dneska jsem si ale půjčila teprve 4. díl.. :D.. Ale myslím že pak už o špionech nic číst nebudu :D.. Alespoň mě nenapadá co :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhý díl se moc těším, jsem moc zvědavá jak to bude pokračovat :)
      Jinak já jednu dobu měla takové období, že jsem četla jen takové knížky, takže se mi doma i nějaké nashromáždily, nejradši mám asi sérii CHERUB :)

      Vymazat
  4. Tahle knížka mě bavila od samého začátku.
    Strašně se těším až si koupím druhý díl a ponořím se do příběhu. ~_~

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavní myšlenka díla?? ;o

    OdpovědětVymazat