23. července 2012

Filmová podoba týdne #6


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus.
Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové a seriálové zpracování knih.


Název filmu: Harry Potter a kámen mudrců
Hrají: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, Tom Felton, Richard Harris, Fiona Shaw, Alan Rickman, Ian Hart, Maggie Smith
Podle knihy: Harry Potter a kámen mudrců od J. K. Rowlingové
O čem film je: Celý příběh Kamene Mudrců se točí kolem sirotka Harryho Pottera. Tomu krátce po narození zahynou za neobvyklých událostí oba rodiče, a Harry proto musí vyrůstat v rodině strýce Vernona a tety Petunie, kteří mu neustále dávají najevo, že místo, kde bydlí, není domov. O to větší překvapení ho čeká, když mu v den jeho jedenáctých narozeni přijde dopis, který je předsevzetí změny v jeho dosavadním životě. Od nynějška není obyčejným chlapcem, i když na to stále vypadá, ale stává se studentem Školy čar a kouzel v Bradavicích. Ani tento nový život však nebude procházka růžovou zahradou, obvzlášť když se začne probouzet Harryho záhadná minulost a její temný hrdina, Lodr Voldemort.

Můj názor: Tento film ani jeho knižní předlohu nemusím nějak moc představovat. Myslím, že příběh malého kouzelníka Harryho Pottera zná téměř každý (ne-li všichni). Já jsem jako první viděla film. Bylo mi asi jedenáct a hrozně se mi líbil (a to stále trvá) a jelikož jsme ho měli i doma, znala jsem ho i pozpátku. 
Tak se mi mamka rozhodla koupit knížku. Myslím si, že v tomto filmu toho z knížky moc nevynechali což je dobře. Knížka je tak krásnou předlohou pro tento film.


2 komentáře:

  1. Klasika :) Já knížky nečetla, filmy jsem viděla (cca po pětku? pak se mi to přestalo líbit) a první díl je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem viděla i četla všechny. Ale u filmů už mě pětka celkem zklamala. Nejvíc se mi líbila jednička a čtyřka, nemůžu se rozhodnout, který díl víc :D

      Vymazat