21. července 2013

On My Wishlist #40

Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City.Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou. 
Tuto sobotu jsem si vybrala:


Ve Zlíně jsem si splnila hned několik knižních přáních, ale spousta dalších mi jich ještě zbývá a Životy, které jsme ztratili je jedno z těchto přání. Je to pokračování knihy Tak padne náš svět, která se mi hrozně líbila, když už vyšl druhý dál, tak ho také musím mít :)

8 komentářů:

  1. Taky jsem na tuhle knihu zvědavá. Akorát nevím, jestli si ji mám přihodit do dnešní objednávky nebo ji nechat až do další :-/ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ji rozhodně přihodila :D ale můj pohled je dost zkreslený jelikož už se mi o ní i zdá :D

      Vymazat
  2. Taky ji mám na seznamu. :) Ta obálka je božská! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak padne náš svět jsem ještě nečetla, ale četla jsem plno pozitivních recenzí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní poohlídni, mě se strašně líbila. Jen je napsaná takovým stylem, který se nemusí libit každému. Ale stejně je super :D

      Vymazat
  4. Už dlouhou dobu se chystám na první díl, snad se k němu někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až se odhodláš, tak mi pak dej vědět jak se ti líbila :)

      Vymazat