22. července 2012

Knihy, které si k táboráku rozhodně nevezmu

Letní projekt Syki a VeEee.
Noc jako dělaná pro správný táborák se špekáčky napíchnutými na dostatečně dlouhých a silných klaccích, kytarou v ruce a líbivou trampskou melodií na rtech. ale vy stejně nedokážete přestat přemýšlet nad tím, co jste ještě před chvilkou četli a od čeho jste se nemohli odtrhnout. Jenže vy si tu knihu k táboráku prostě nevezmete. Kdo ví, co by se s ní pak stalo. Sestavte seznam 5 knih, které byste si k táboráku rozhodně nevzali, protože nechcete riskovat jejich újmu a napište, proč jste si vybrali právě je.


Nevím jak vy, ale já bych si asi žádnou knihu k táboráku nevzala, na to má všechny knížky až moc ráda (i když se objevuje pár vyjímek). A stejně u táboráku bych se na čtení asi moc nesoustředila :)

1. Nejsem sériový vrah
Dan Wells

Tuhle jsem sice četla teprve nedávno, ale i tak se přidala na seznam mých oblíbených knih. K táboráku bych si ji tedy určitě nevzala, protože bych byla nerada kdyby se jí nedopatřením něco stalo.



2. Rudá jako rubín
Kerstin Gierová
Tahle knížka je můj zbrusu nový přírůstek do mé knihovničky a já jsem ji ještě nečetla, takže bych se s ní k ohni určitě nepřiblížila. Jeden z důvodů je, že se na ni neuvěřitelně těším a také proto, že jsem ji vyhrála u Rodaw, takže si knížky vážím.
3. Hostitel
Stephenie Meyerová

Hostitel je jedna z mých úplně nejoblíbenějších knih, proto bych se s ní ohni obloukem vyhla. Doufám jen, že si ji brzy budu moct opět přečíst a znovu si užít tu úžasnou atmosféru této knihy. A už teď mohu říct, že s ní k ohni určitě nepůjdu, ještě by se jí mohlo něco stát.




4. Love So Life
Kaede Kouchi

Na tuhle mangu jsem narazila teprve nedávno a jsem za to moc ráda. Je vtipná a já jsem si zamilovala ty dva prcky, kteří jsou hlavní součástí příběhu. Love So Life nemám v hmotné podobě, takže se o ni nebojím, ale kdybych ji měla doma, rozhodně by tam i zůstala :)



5. Harry Potter a ohnivý pohár

J. K. Rowlingová

Příběh malého kouzelníka, který toho musel tolik zažít jsem si oblíbila na tolik, že kdyby se této knížce něco stala, taky bych to asi nepřenesla přes srdce.
A z celé série o Harrym Potterovi jsem si nevíce oblíbila čtvrtý díl, kdy má Harry za úkol bojovat s drakem, jezerními lidmi a samozřejmě Voldemortem.

2 komentáře:

  1. Hositel ♥ Nejsem sériový vrah ♥
    Jinak napsala jsi to hezky - já bych si taky nevzala k ohni žádnou svou knížku - na to je mám moc ráda :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu mangu Love so life jsem četla a je naprosto skvělá !!!! Opravdu jsem jí hltala a byla jsem z ní totálně hotová :)

    OdpovědětVymazat